Firma Dystrybucyjna KABANOS K. Szepioła S. Stefański Sp. J.

Krzysztof Szepioła
Współwłaściciel

Firma Dystrybucyjna KABANOS istnieje od lipca 1995 roku. W poczatkowej fazie działałaliśmy jako hurtownia wędlin w oparciu o wynajmowane magazyny. Pomysł wydawał się prosty. Zakup na własne ryzyko wędlin, drobiu i konserw a potem ich sprzedaż odbiorcom prowadzącym handel detaloczny. Setki rozmów , szukanie optymalnych rozwiązań, ryzyko, bo przecież nie żylismy w próźni.Jak znaleźć odpowiednich producentów i odbiorców? W czasach wczesnego polskiego kapitalizmu waźne były: nie tylko operatywność, kontakty, zaangażowanie. Trzeba było z dużą rozwagą prowadzic strategie ekonomiczną by z jednej strony rozwijać bieżącą działalność, z drugiej inwestować w nowoczesność i elektronikę.

W październiku 2006 r. dokonaliśmy zakupu PH MAXIM, który zajmuje się rozbiorem drobiu na elementy kulinarne oraz handlem hurtowym produktami branży mięsnej. Sytuacja włączonego w struktury FD KABANOS przedsiębiorstwa jest stabilna i wykazuje duże możliwości rozwoju. Rok 2006 zaowocował również porozumieniem handlowym miedzy siedmioma firmami handlu hurtowego, liderami w swoich obszarach działania – powstała Spółka Akcyjna Multi Food. Ideą założenia sieci było wprowadzenie jednolitej polityki handlowej i marketingowej w skali ogólnopolskiej. Ponadto – wzmocnienie pozycji udziałowców na rynkach lokalnych. Multi Food S.A. liczy 27 oddziałów obsługujących swe lokalne rynki i tworzy – obejmującą całą Polskę – siatkę dystrybucyjną. Rozwój i unowocześnienie infrastruktury technicznej, gwarantuje wysoką jakość wyrobów i sprawność działania firmy oraz ciągły rozwój struktury organizacyjnej firmy reagującej na potrzeby i wymagania rynku.

Molti Food S.A. jest właścicielem marki własnej „SWOJSCY”, w przygotowaniu są kolejne marki poziomu budżetowego oraz regionalnego. Dostarczamy wyroby przemysłu mięsnego do marketów, szkół, sklepów, restauracji, ośrodków wypoczynkowych, szpitali czy sieci handlowych.

Nowe czasy stwarzają nowe szanse. Nie można zadowalać się sukcesem, który powinien być czynnikiem mobilizującym, a nie jedynie powodem do samozadowolenia. Konkurencja ma rynku wzrasta, ugruntowanie swojej pozycji, poprzez rzetelność i nienaganny wizerunek są nie tylko obowiązkiem szanującej się firmy, ale również elementem scalającym całą załogę. Atmosfera wzajemnego szacunku, przy kompetencjach pracowników, daje prawdopodobieństwo realizacji kolejnych wyzwań.

„Stuprocentowa satysfakcja naszych klientów jest dla nas najcenniejsza”

www.kabanos.olsztyn.pl